diumenge, 10 de novembre del 2013

Hola!

Sóc na Laura, la mestra d'Audició i Llenguatge de l'escola. Aquest és el meu primer any al centre, però segur que no el darrer.

Tot i que sóc d'Alacant, m'encanta Eivissa,i gaudisc cada dia d'aquest paradís on ja fa uns anyets que estic vivint.

Tenc moltes ganes de posar en marxa aquest bloc, per tal de mantenir una mica el contacte amb les famílies, i sobretot, perquè m'agrada que participeu i entre tots col·laborem per a que els nens es desenvolupen de manera òptima i poc a poc aprenguin i millorin.

La meva idea és anar penjant el que anem fent a classe, per si us serveix d'inspiració per a fer coses amb els nens a casa. També aniré colgant recursos i activitats per a realitzar amb els nens.

Espere que siga un bloc dinàmic i recordeu que el bloc l'hem de fer entre tots!!

Una forta abraçada!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada